بیوگرافی مهتاب کرامتی و عکس های جدید مهتاب کرامتی
نوشته شده توسط : تیموررضائی شهریور

امروز میخواهیم بیوگرافی مهتاب کرامتی به همراه عکس های جدید تلگرامی در سال 95 روز شنبه مورخه دهم اردیبهشت برای شما بزاریم, بیوگرافی بازیگران, بیوگرافی مهتاب کرامتی,جدیدترین بیوگرافی مهتاب کرامتی در سال 1395,چرا خانم مهتاب کرامتی بازیگر حرفه ای شد ؟,عکس جدید مهتاب کرامتی

پارلين » بيوگرافي بازيگران » عکس هاي ديده نشده مهتاب کرامتي و خانوادش+بيوگرافي کامل

mahtab-keramati (7)

بیوگرافی جدید خانم مهتاب کرامتی در سال 1395

خانم مهتاب کرامتي يکي از بازيگران زن زيباي ايراني است که داراي يک فرزند دختر مي باشد . او در مهر ماه سال 49 به دنيا آمده و تحصيلاتش را در رشته ميکروبيولوژي با مدرک کارشناسي از دانشگاه آزاد اسلامي به پايان رساند. دوره را در کلاسهاي آزاد بازيگري مي گذراند و همان جا براي ايفاي نقش هلن در فيلم / مجموعه مردان آنجلس انتخاب مي شود.

mahtab-keramati (4)

بيوگرافي مهتاب کرامتي :

lمهتاب کرامتي با همين مجموعه شناخته مي شود ولي نمي تواند از اين موقيعت استفاده مناسبي کند . سال ?? در مردي از جنس بلور به کاگرداني سعيد سهيلي ايفاي نقش مي کند که نمي تواند درخششي برايش محسوب شود . سال پس از آن در فيلم موميايي ? و مرد باراني بازي مي کند . اولين فيلم کمدي خوش ساخت با بازي پرويز پرستويي بود که جاي کار چنداني براي او به نقش يک دلال عتيقه نداشت و دومين فيلم به کارگرداني ابوالحسن داوودي با بازي ابوالفضل پور عرب بود که در آن ايفاگر نقش يک وکيل بود . کرامتي براي همين کانديداي دريافت جايزه از هجدهمين جشنواره فيلم فجر مي شود . سال ?? را درحالي به پايان برد که يک مجموعه تلويزيوني و يک فيلم سينمايي را به کارنامه اش اضافه کرده بود.

mahtab-keramati (2)

بازگير مشهور کشورمون مهتاب کرامتي پس از آنکه در کلاس هاي کارگاه آزد بازيگري شرکت کرد، براي ايفاء نقش هلن در فيلم / مجموعه مردان آنجلس برگزيده شد. او براي بازي در فيلم مرد باراني کانديد دريافت جايزه از هجدهمين جشنواره فيلم فجر شد.

mahtab-keramati (8)

مخالفت خانواده با بازيگري ام:

آن زمان که ما مي‌خواستيم به کلاس بازيگري برويم بايد با خانواده‌هايمان مي‌جنگيديم تا به ما اجازه رفتن به اين دوره‌ها را بدهند. خانواده خود من به هيچ عنوان راضي نبودند من بازيگر شوم. نگاه خانواده‌ها به سينما طور ديگري بود. الان علاوه بر تغيير نوع نگرش تعداد کلاس‌هاي بازيگري هم زياد شده و مقوله بازي راحت و در دسترس است. در آن دوره ما بايد کلي تست مي‌داديم و هر کسي را هم قبول نمي‌کردند که حتي به راحتي تست دهد.

mahtab-keramati (9)

ازدواج مهتاب کرامتي:

من سال‌ها پيش ازدواج کردم. زندگي خيلي خوبي هم داشتم. در واقع چون در سن پايين ازدواج شکل گرفت موفقيت‌آميز نبود. اما هنوز از حال هم باخبر هستيم. اما خب اين بزرگ شدن ما در 2 روند متفاوت شکل گرفت و در نهايت مسير ما از هم جدا شد. بابک رياحي پور همسر سابق مهتاب کرامتي يکي از معروف‌ترين نوازنده‌هاي ايراني با ساز تخصصي گيتار باس است و در زمينه موسيقي راک فعاليت مي‌کند. او در آلمان موسيقي را آموخته، آن را در ايران ادامه داده و با خواننده‌هايي مثل محمد نوري و گروه‌هايي مثل اوهام و آويژه که نوعي موسيقي تلفيقي را دنبال مي‌کرد‌ه‌اند، همکاري داشته است.

mahtab-keramati (12)

علت طلاق مهتاب کرامتي :

متاسفانه انتهاي ماجراي ازدواج مهتاب کرامتي و بابک رياحي پور پس از بچه دار شدن ، به طلاق ختم مي شود. او از همسرش جدا شده و در حال حاضر با دخترش به تنهايي زندگي مي کند. آنها علت طلاق را بخاطر ازدواج در سن پايين مي دانند و همين که هردوي آنها در تجربه هاي کاريشان بزرگتر شدند ، خود را با يکديگر هم مسير نديدند و تصميم به جدايي گرفتند. به گفته ي خودشان تا الان از احوال يکديگر با خبرند ولي مسير زندگي و سرنوشت بود که آنها را از هم جدا کرد.

mahtab-keramati (11)

آثار مهتاب کرامتي:

سينما:

مردي از جنس بلور (سعيد سهيلي - 1377)

موميائي 3 (محمدرضا هنرمند - 1378)

مرد باراني (ابوالحسن داودي - 1378)

بهشت از آن تو (عليرضا داودنژاد - 79-1380)

ملاقات با طوطي (عليرضا داودنژاد - 1381)

شاه خاموش (همايون شهنواز - 1382)

هشت پا (عليرضا داودنژاد - 1382)

رستگاري در هشت و بيست دقيقه (سيروس الوند - 1383)

mahtab-keramati (10)

مجموعه هاي تلويزيوني:

مردان آنجلس (مجموعه - فرج الله سلحشور - 77-1376)

مريم مقدس (مجموعه - شهريار بحراني - 1379)

خاک سرخ (مجموعه - ابراهيم حاتمي کيا - 80-1379)

mahtab-keramati (6)

عکس هاي ديده نشده مهتاب کرامتي و خانوادش+بيوگرافي کامل

عکس هاي ديده نشده مهتاب کرامتي و خانوادش+بيوگرافي کامل

عکس هاي ديده نشده مهتاب کرامتي و خانوادش+بيوگرافي کامل

mahtab-keramati (3)

عکس هاي ديده نشده مهتاب کرامتي و خانوادش+بيوگرافي کامل

mahtab-keramati (13)

عکس هاي ديده نشده مهتاب کرامتي و خانوادش+بيوگرافي کامل

mahtab-keramati (5)

براي ديدن عکس هاي بيشتر مهتاب کرامتي کليک کنيد

بیوگرافی جدید بازیگران ایرانی و این بار بیوگرافی خانم مهتاب کرامتی در روز شنبه دهم اردیبهشت ماه سال 1395, بیوگرافی مهتاب کرامتی,بیوگرافی بازیگران ایرانی,جدیدترین بیوگرافی بازیگر مشهور و حرفه ای به همراه عکس های مهتاب کرامتی

 





:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران الناز حبیبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: